Πόσος χρόνος χρειάζεται για την παράδοση και πόσο κοστίζει;

Ο χρόνος παράδοσης και το κόστος εξαρτάται από την περιοχή και επιλογή του τρόπου παράδοσης που θα επιλέξετε. Συμβουλευτείτε τις πληροφορίες αποστολών/επιστροφών.

Πώς να εγγραφείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα Anna Rita;

Για να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό επιλέξτε “Σύνδεση / Εγγραφή” στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης σας και εισάγετε τα απαραίτητα στοιχεία. Μπορείτε να εγγραφείτε με τον ίδιο τρόπο κατά την διαδικασία πληρωμής.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της ύπαρξης ενός λογαριασμού στο Anna Rita;

Τα πλεονεκτήματα αφορούν τη δική σας εξυπηρέτηση καθώς μπορείτε μέσω του λογαριασμού σας να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας, να επικοινωνείτε πιο εύκολα με την εξυπηρέτηση πελατών και να αποθηκεύετε τα στοιχεία σας (διεύθυνση, τιμολόγηση κλπ.) για μελλοντική χρήση.

Ποιο πρόγραμμα περιήγησης είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε για την περιήγησή σας στο site;

Η υπηρεσία έχει βελτιστοποιηθεί για τις τελευταίες εκδόσεις των ακόλουθων browsers: Google Chrome 23 και πάνω, Mozilla Firefox 16 και πάνω. Πρόσθετο λογισμικό δεν είναι απαραίτητο.

Οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ίδιες με το κατάστημα Anna Rita;

Όχι, ενδέχεται οι τιμές να διαφέρουν στο κατάστημα.

Πώς μπορώ να γραφτώ για να λαμβάνω το ενημερωτικό δελτίο της εταιρείας (Newsletter);

Μπορείτε να γραφτείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας συμπληρώνοντας το email σας στο “Newsletter” στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας.

Πώς μπορώ να διαγραφώ από το ενημερωτικό δελτίο;

Μπορείτε να διαγραφείτε από το ενημερωτικό δελτίο μας επιλέγοντας τον σύνδεσμο (Ακυρώστε την εγγραφή σας) στην σελίδα του προφίλ.

Τι πρέπει να κάνω αν ξεχάσω τον κωδικό μου;

Αφού επιλέξετε “Χάσατε τον κωδικό σας;”, εισάγετε το email που χρησιμοποιήσατε κατά την εγγραφή σας. Σε αυτό το email θα σας στείλουμε ένα σύνδεσμο για να κάνετε επαναφορά του κωδικού σας.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω τηλεφώνου στο +30.2351038925 και στο email: info@annarita.gr

Πώς μπορώ να ολοκληρώσω την αγορά μου μέσω του site;

Αν η παραγγελία σας καταχωρηθεί επιτυχώς, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης στον λογαριασμό ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας.

Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας επικοινωνώντας με την εξυπηρέτηση πελατών μας.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω ένα ελαττωματικό ή λάθος προιόν;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσα στις επόμενες 14 ημέρες από την ημέρα παραλαβής του προιόντος και να επιστρέψετε το προιόν χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.

Τι είναι η Wishlist;

Η Wishlist είναι η λίστα αγαπημένων όπου μπορείτε να αποθηκεύσετε προϊόντα για μελλοντική αγορά. Τα προϊόντα αυτά μπορούν να μετακινηθούν αργότερα στο καλάθι αγορών ή και αντίστροφα.

Πότε γίνεται η χρέωση της τραπεζικής μου κάρτας;

Η χρέωση της τραπεζικής σας κάρτας γίνεται την στιγμή που καταχωρείται η παραγγελία σας.